
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Kiedy otrzymam zamówienie?
- Paczki nadajemy od poniedziałku do piątku. Z tym, że w czwartki i piątki nie nadajemy jakichkolwiek paczek, które mają w składzie wędliny, pieczywo lub sery. Nie chcemy by te produkty leżały przez weekend w magazynach firm kurierskich.
Jaka jest waga produktów i ich data ważności?
- Data ważności i waga każdego z produktów są podane na karcie każdego z produktów.
Czy kurier umówi się ze mną na dostawę?
- Nie. Żadna firma kurierska nie ma obowiązku umawiania się z odbiorcą paczki na konkretną godzinę dostawy. Jeżeli nie jesteście pewni czy będziecie w domu w czasie, kiedy zwykle w Waszej okolicy kurier rozwozi paczki – zamówcie dostawę do pracy, do zaprzyjaźnionego sklepu obok, do znajomych którzy zawsze są w domu.
Dostałem paczkę w której czegoś brakuje lub jakiś produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?
- Proszę odwiedzić dział reklamacje u dołu strony.
Dlaczego w paczce nie było paragonu?
- Bo nie mamy obowiązku drukowania paragonu. Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów bowiem każda płatność w sklepie internetowym przechodzi przez konto bankowe. W takiej sytuacji nie ma potrzeby wystawiania paragonu.
Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
- Oczywiście, że tak. Konieczność wystawienia faktury prosimy jednak zaznaczyć w opcjach zamówienia. Faktura jest wysyłana na adres email podany przez Klienta. Na fakturze wyszczególnione są kupione pozycje wraz z ich cenami, nazwami i liczbą sztuk.
Ile trwa dostawa paczki?
- Od momentu fizycznego wysłania 99 procent paczek dociera do Klientów w ciągu dwóch dni roboczych.
Po jakim czasie od zamówienia otrzymam paczkę?
- Paczka jest wysyłana w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Ci na czasie i złożyłeś zamówienie później zadzwoń do nas. Jeżeli kurier jeszcze nie odjechał – postaramy się ją spakować i wysłać. Kurierzy są u nas zwykle między godziną 14:30; a 15:00. Po tym czasie paczki już tego samego dnia nie wyślemy.
Gdzie znajdę numer przesyłki?
- Po nadaniu etykiety kurierskiej na email Klienta wysyłamy jej numer. Mając numer możecie śledzić paczkę na stronię każdego z przewoźników.