Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówienie?

- Paczki nadajemy od poniedziałku do piątku. Z tym, że w czwartki i piątki nie nadajemy jakichkolwiek paczek, które mają w składzie wędliny, pieczywo lub sery. Nie chcemy by te produkty leżały przez weekend w magazynach firm kurierskich.

Jaka jest waga produktów  i ich data ważności?

- Data ważności i waga każdego z produktów są podane na karcie każdego z produktów.

 Czy kurier umówi się ze mną na dostawę?

- Nie. Żadna firma kurierska nie ma obowiązku umawiania się z odbiorcą paczki na konkretną godzinę dostawy. Jeżeli nie jesteście pewni czy będziecie w domu w czasie, kiedy zwykle w Waszej okolicy kurier rozwozi paczki – zamówcie dostawę do pracy, do zaprzyjaźnionego sklepu obok, do znajomych którzy zawsze są w domu.

 Dostałem paczkę w której czegoś brakuje lub jakiś produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?

- Proszę odwiedzić dział reklamacje u dołu strony.

 Dlaczego w paczce nie było paragonu?

- Bo nie mamy obowiązku drukowania paragonu. Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów bowiem każda płatność w sklepie internetowym przechodzi przez konto bankowe. W takiej sytuacji nie ma potrzeby wystawiania paragonu.

 Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

- Oczywiście, że tak. Konieczność wystawienia faktury prosimy jednak zaznaczyć w opcjach zamówienia. Faktura jest wysyłana na adres email podany przez Klienta. Na fakturze wyszczególnione są kupione pozycje wraz z ich cenami, nazwami i liczbą sztuk.

 Ile trwa dostawa paczki?

- Od momentu fizycznego wysłania 99 procent paczek dociera do Klientów w ciągu dwóch dni roboczych.

 Po jakim czasie od zamówienia otrzymam paczkę?

- Paczka jest wysyłana w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Ci na czasie i złożyłeś zamówienie później zadzwoń do nas. Jeżeli kurier jeszcze nie odjechał – postaramy się ją spakować i wysłać. Kurierzy są u nas zwykle między godziną 14:30; a 15:00. Po tym czasie paczki już tego samego dnia nie wyślemy.

 Gdzie znajdę numer przesyłki?

- Po nadaniu etykiety kurierskiej na email Klienta wysyłamy jej numer.  Mając numer możecie śledzić paczkę na stronię każdego z przewoźników.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl